شروع مدارس و بچه های مدرسه
ما کلاس بنجمی ها
سلام به دوستانی که به وبلاگ من میان . من الان کلاس ششم هستم اما به خاطر اینکه از کلاس پنجم خاطرات خوبی داشتم اسم وبلاگم رو تغییر ندارم . اسم وبلاگم مثل یک نماد میماند ... با تشکر فروزان
درباره وبلاگ


سلام دوستان گلم . من فروزان هستم و به وبلاگم خیلی خوشاومدید . من کلاس ششم هستم و در مدرسه معینی در بوشهر درس میخونم . اسم وبلاگم کلاس بنجمی ها (پنجمی ها) و هم برای کلاس پنجمی ها و هم برای کلاس ششمی ها مطلب میزارم . لطفا نظر بدین و توی وبلاگم عضو شین . ممنونم . ایام به کام

پيوندها
h@r chi bekh@y h@st
شهر دخترا
خرید ساعت مردانه ارزان
خرید ساعت مردانه جدید
بخرش
شارژ رایگان ایرنسل100درصد تضمینی
فقط برای خنده ☻
همشاگردی سلام
ما کلاس پنجمی ها
گلهای کلاس پنجم
ما ابتدایی ها
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ما کلاس بنجمی ها و آدرس foruzanmarandi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 91
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 97
بازدید ماه : 1450
بازدید کل : 229644
تعداد مطالب : 198
تعداد نظرات : 134
تعداد آنلاین : 1



کد حرکت متن دنبال موس

کد ساعت فلش



Get a Glitter Calendar Click Here

نويسندگان
ジ 4uzaN ジ

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
سه شنبه 5 شهريور 1392برچسب:, :: 18:13 :: نويسنده : ジ 4uzaN ジ

سلام همه ی دوستانی خوبی که وبلاگ من رو  میخونن !!!

امیدوارم خوب باشید و تابستون بهتون خوشگذشته باشه .

باز هم که داره مدرسه ها شروع میشه و حال همگی حسابی گرفته شده .

وای خدا بعد از سه چهار ماه تعطیلی میخوایم باز بریم مدرسه .

الان اونایی که لوازم تحریری میفروشن خیلی کار و کاسبیشون به راهه .

خب گفتیم لوازم تحریری ، بیبنم شما کیف و کفش و دفتر و ... خریدین ؟

من که همه چی خریدم فقط کیفم مونده .

خداییش اینقدر دلم برای معلم خیلی مهربونم خانم یزدانی و دوستای خیلی خوب و با وفام تنگ شده .گریه

راستی امسال ما شدیم بزرگای مدرسه معینی ، حالا اینو گفتم فکر نکنید که فکر میکنم شدم مدیر مدرسه خخخخخخخخخ .

وااااااااااااااااااااااااااااااااای خدااااااااااااااااااااااااااااا ، از امسال دیگه فقط بشینم پای درس و مشق فریاد

خب دیگه من برم روزتون خوش و خرم .

بای بای به امید دیدار 

نظر هم فراموش نشه خنده

 



By:4uzaN نظر یادت نره ✔✔

نظرات شما عزیزان:

...........
ساعت15:35---13 مهر 1393
سلام فروزان خانم یه سوال داشتم اگه میشه هر چه سریع تر به سوالم پاسخ بده
میخواستم ببینم دانش آموزی جدید وارد مدرسه ی شما نشده؟ به اسم فاطمه خلیلی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: