بچه درس خووووون :)
ما کلاس بنجمی ها
سلام به دوستانی که به وبلاگ من میان . من الان کلاس ششم هستم اما به خاطر اینکه از کلاس پنجم خاطرات خوبی داشتم اسم وبلاگم رو تغییر ندارم . اسم وبلاگم مثل یک نماد میماند ... با تشکر فروزان
درباره وبلاگ


سلام دوستان گلم . من فروزان هستم و به وبلاگم خیلی خوشاومدید . من کلاس ششم هستم و در مدرسه معینی در بوشهر درس میخونم . اسم وبلاگم کلاس بنجمی ها (پنجمی ها) و هم برای کلاس پنجمی ها و هم برای کلاس ششمی ها مطلب میزارم . لطفا نظر بدین و توی وبلاگم عضو شین . ممنونم . ایام به کام

پيوندها
h@r chi bekh@y h@st
شهر دخترا
خرید ساعت مردانه ارزان
خرید ساعت مردانه جدید
بخرش
شارژ رایگان ایرنسل100درصد تضمینی
فقط برای خنده ☻
همشاگردی سلام
ما کلاس پنجمی ها
گلهای کلاس پنجم
ما ابتدایی ها
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ما کلاس بنجمی ها و آدرس foruzanmarandi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 1367
بازدید کل : 229561
تعداد مطالب : 198
تعداد نظرات : 134
تعداد آنلاین : 1



کد حرکت متن دنبال موس

کد ساعت فلش



Get a Glitter Calendar Click Here

نويسندگان
ジ 4uzaN ジ

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
شنبه 18 خرداد 1392برچسب:, :: 23:21 :: نويسنده : ジ 4uzaN ジ

سلام سلام سلام هزارتا سلام به شما دوستای خووووووووووووووووووووبم 

من خیلی خوبم امیدوارم شما ها هم خوبــــــ باشین 

خیلی وقت بود که مطلب اپ نکرده بودما . ولی از دستتون خیلی ناراحتم      اخه چرا ؟؟؟ چرا نظر ندادین ؟؟؟؟؟؟

ولی شانس اوردین که من دختر خوب و نازیم و ببخشیدمتون 

خیلی دلم برا نظر تنگ شده هااااااااا 

ای خدا اینقدر حوصلم سررفته ها اخه بگو چرا ؟ 

بگم اخه ؟ اخه بگم ؟؟

چون مدرسه ها تموم شده حالا حتما این جمله ای رو که گفتم فکر نکنین که همش سرم تو کتاب هستشو خیلی درس خووونم 

حداقل اگه مدرسه بود ما شش ساعت از وقتمون رو تو مدرسه بودیم و با دوستامون تو زنگای تفریح گپ میزدیم 

دلم برا نامه بازی هایه تو مدرسه تنگ شده (خدا کنه خانممون این جمله ها رو نخونه ) 

اینی که گفتم یکیش . دومیش وقتی که خانم معلممون منو زهرا رو صدا میکرد که بریم سر کامپیوتر  

سومیش خرابکاری های  ما بعضی وقتا تو اردو و تو مدرسه 

چهارمیش دعواهای تو کلاس و ........

خیلی دلم برا کلاس و مخصوصا معلم خوبم که خیلی دوستش دالم تنگ شده 

حالا بزار بگم ما هجدهم اردیبهشت تموم شدیم و بیست و هشتم همون ماه هم کارنامه گرفتیم که من شدم خیلی خوب (همون بیست قدیمیه خودمون ) 

خوب اگه هم سن من هستین یا بیشترو کمتر حتما تو نظرا بگین چند گرفتین ممنون 

شعار منو دوستام (یعنی فاطی خطر و ریحان و ستو و زهرا و خودو فروو ) این بود :

(( مدرسه تموم شــــــــــد .  تنبلی شروع شــــــد

خیلی دوستتون دارم اگه نظر بدین که دوست داشتم بیشتر میشه

راستی نظر فراموش نشه

و این جمله هم از طرف خودمو ستو به معلم گلم :

(( خانم یزدانی عزیز منو ستایش واقعا از شما ممنونیم که امسال در کنار ما بودید و هزاران گل تقدیم به شما معلم عزیز .

 

این بود مطلبی از فروووو خوشگله

فعلا همگی  



By:4uzaN نظر یادت نره ✔✔

نظرات شما عزیزان:

aynaz
ساعت20:07---5 شهريور 1392
سلام منم کلاس پنجمم به وب منم سر بزن
پاسخ: چشم مرسی که وبم سر زدی


کیمیا
ساعت21:18---29 مرداد 1392
خوبه زنده ای خواستم 115 بگیرم چون داری خودتو می کشی واسه نظروای وایوب من خوبه ادرس گزاشتم
خخخخخخخخخخخخخ اره خودمو میکشم تا نظر بدن هههههه


امیر علی sooti
ساعت17:34---24 مرداد 1392
فروزان مرسی ک بهم سر زدی بازم از این کارایه خوب خوب کن. ثواب داره خدا میفرستت بهشت.... میشی حوری بهشتی
پاسخ: جای دختران در بهشت است D: اعتماد به نفس رو حال کردی ؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: